• 19-02-2020, 15:39:14
    #1
    https://www.youtube.com/watch?v=ZcZuxP-VMv0



    Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
  • 19-02-2020, 15:41:42
    #2
    Zabaha kadar arkasındayız zabaha kadar
  • 19-02-2020, 15:42:18
    #3
    Suyunu çıkarana kadar kullandılar bunu sarmıyor artık.
  • 19-02-2020, 15:42:45
    #4
    Sivaslıdır candır dişleri yapıldı benim Sivas sayfam var ordan ünlü oldu Ahmet abi
  • 19-02-2020, 15:43:51
    #5
    ne olmuş garibanda sebeblensin zaten 3, 5 aya unutulacak
  • 19-02-2020, 15:46:01
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Fotoğraf çektirmek için 5 tl alıyormuş, öyle diyorlar :/
  • 19-02-2020, 15:47:39
    #7
    Kurumsal PLUS
    Samimi bulmuyorum artık
  • 19-02-2020, 15:55:16
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Taksim dayıdan sonra bu da işi paraya çevirmeye başlamış
  • 19-02-2020, 15:56:51
    #9
    Dayı sen ortaya çıktın Sivas maç kazanamaz oldu.