Ben Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan :D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ben Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan :D
13
●
727
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Ben Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan :D
1
2
16-02-2020, 01:08:06
#1
kalipsotr
Silinmiş Konu
16-02-2020, 01:11:38
#2
Hussein
SEO & PR 5421044962
😁😁😁
16-02-2020, 01:12:46
#3
JimmyBey
Üyeliği durduruldu
Ahhahaha
16-02-2020, 01:13:12
#4
neto
Bunu izleyip de aklına efsane video gelmeyen yoktur herhalde
(argo içerir)
https://www.youtube.com/watch?v=UVQPEEulOus
16-02-2020, 01:16:50
#5
kalipsotr
neto adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bunu izleyip de aklına efsane video gelmeyen yoktur herhalde
(argo içerir)
https://www.youtube.com/watch?v=UVQPEEulOus
Bu ne hocam
16-02-2020, 01:18:22
#6
Looklike
Düşen hat değil reisin yüzü oldu.
16-02-2020, 01:20:39
#7
Tolgakaptan
Silviri Sogukdur 😂
16-02-2020, 01:21:28
#8
egepen
Saadet zıncırı gıbı 🤣 sankı emınevımden aranıyor
16-02-2020, 01:21:38
#9
Cagatayh
Gece gece iyi güldüm
Hattan düştü efendim..
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler