• 14-02-2020, 23:59:40
    #1
    Uzun yıllardır Vodafone kullanııyorum yalan yok çok da memnunum. Dün TURKCELL'den ön ödemeli bir hat aldım. 100 TL ödedim ve için 35 TL hediye bakiye olduğunu söylediler. Turkcell'deki eleman 32 TL 'ye paket yaptı içinde 3 TL hediye TL kaldı. Buraya kadar sıkıntı yok.

    Bugün 1 mobil ödeme yapmak için kredi kartından 95 TL bakiye yükledim hattımıza. Bir ürün için 60 TL ödeme yapacaktım onaylanmadı. Onaylanmamasının sebebi: Hediye 3 TL olduguğu için yüklediğim 95 TL onun üstüne eklenmiş. Sıfırlamadan yükleme yaptığım için o yüklediğim 95 TL de hediye gibi görünüyormuş. Sebebi ücretli işlerde ilk bakiyeden sonra hediyeden kesim yapılıyormuş. Yani ben 3 TL harcama yapıp hediye bakiyemi sıfırlamak istersem oyle bir seçeneğim yok. O yapacağım 3 TL harcama 95 TL den kesilecek yani hesabımda bu sefer 92 TL + 3 TL hediye kalacak. İşin ilginci adam dalga geçer gibi bana hesabınızda o hediye 3 TL den 0,10 kuruşta kalsa hediye olarak kalacağı için bir sonraki yüklemede de aynı sorunla karışalaşacağımı söylüyor.. Ben ömrümde böyle saçma sapan bir şey görmedim.
  • 15-02-2020, 00:01:56
    #2
    Dijital Operatörden talep iletme kısmı var ordan yükleme yaptığınız tl nin iadesini isteyin. Makbuz isteyebilirler.