• 13-02-2020, 03:26:48
    #1

    Yapılan açıklama :

    Otogar tuvaletlerinin ücretinde de indirime gidildi.. Tuvaletler, İstanbulkart ile 1 TL karşılığında kullanılabiliyor..





    https://twitter.com/muryaz/status/12...188338688?s=20
  • 13-02-2020, 03:31:26
    #2
    Üyeliği durduruldu
  • 13-02-2020, 03:41:51
    #3
    Üyeliği durduruldu
  • 13-02-2020, 03:48:16
    #4
    Üyeliği durduruldu
    hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maaş Büyüse'de Farkeden Birşey Olmaz Önemli Olan Tüketilen Maddelerin Fiyatının Düşmesi İsterse 10 Bin Olsa Farkeden Birşey Olmayacak.
    Rahmetli Levent Kırcan'nın Bir Sikecin'de Dedigi Gibi; Zamın Miktarı Degil Gerçekleşmesi Önemli Yoksa Korlar Yılbaşında Üzerine
  • 13-02-2020, 04:55:31
    #5
    BizimSMM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maaş Büyüse'de Farkeden Birşey Olmaz Önemli Olan Tüketilen Maddelerin Fiyatının Düşmesi İsterse 10 Bin Olsa Farkeden Birşey Olmayacak.
    Rahmetli Levent Kırcan'nın Bir Sikecin'de Dedigi Gibi; Zamın Miktarı Degil Gerçekleşmesi Önemli Yoksa Korlar Yılbaşında Üzerine
    Levent Kırca diyince aklıma geldi yıllar önce demişti usta, bu öyle büyük bir miktar zam değil, bu zamcık 😂