• 11-02-2020, 11:31:35
    #1
    Evet baya arkadaşın çok düşündüğü konu gene geldi cattı ne almayı düşünüyorsunuz fikirleri dökelim ortaya herkez yararlansın )))
  • 11-02-2020, 11:33:29
    #2
    Sevgilim 14 şubata önem vermediği için öyle bir sorunum yok
  • 11-02-2020, 11:33:57
    #3
    Bu ekonomik krizde hediyemi olurmuş hocam, insanların ne kadar zor durumda olduklarını anlatmamız gerekli bence
  • 11-02-2020, 11:35:25
    #4
    Bir takım altın küpe ve tuval boya seti ile sevgililer gününü bu sene de kapattım.
  • 11-02-2020, 11:36:26
    #5
    Üyeliği durduruldu
    https://www.youtube.com/watch?v=2U7VtdfoWS4
  • 11-02-2020, 11:36:33
    #6
    Üyeliği durduruldu
    hiç birşey almayacağım bir gidecek birisi için masrafa deymez
  • 11-02-2020, 11:39:01
    #7
    Hediye işini düşünmedim çünkü bilin bakalım ne eksik 😂
  • 11-02-2020, 11:40:41
    #8
    Saliev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ekonomik krizde hediyemi olurmuş hocam, insanların ne kadar zor durumda olduklarını anlatmamız gerekli bence
    Doğru söylüyorsun hocam anlıyorlar biliyorlar istemiyoruz diyorlar ama genede gözleri yollarda bekliyorlar
  • 11-02-2020, 11:41:31
    #9
    Swsi olanlar düşünsün hocam 😂