• 09-02-2020, 23:30:12
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba değerli R10.net üyeleri hayırlı akşamlar
    Forumda dolaşırken bir anda karşıma aşağıdaki bağlantıda gördüğünüz üzere bir şey çıktı. Ne anlama geliyor ? Forumda yeni olduğum için bilmiyorum cahilliğime verin
    https://i.hizliresim.com/AGQpjz.png
  • 09-02-2020, 23:31:11
    #2
    kendisi sebastian olur ansızın çıkar karşınıza

    bkz : r10da başı boş dolaşan nokta
  • 09-02-2020, 23:31:11
    #3
    r10, size olan aşkını itiraf etmiş hocam
  • 09-02-2020, 23:31:30
    #4
    Aslında yeni üyelere FORUM kuralları atılırken bu HERŞEYİ SANA YAZDIM olayı da açıklanmalı
  • 09-02-2020, 23:31:51
    #5
    Evet hocam forumda yeni olduğunun cahilliğine veriyorum bu durumu Ben 7 yıllık üyeyim bende ilk zamanlardan beri çıkıyordu sanırım o foruma özel bir ibare gibi düşünebilirsin
  • 09-02-2020, 23:32:15
    #6
    5 gün ve 1 ticaret yapanlara özel çıkıyor. 10 gün 2 ticarette başka bir şey daha çıkacak karşınıza o daha güzel . Bu kademe kademe artacak.
  • 09-02-2020, 23:32:38
    #7
    ekranda gezen nokta var ona fareyi getirdiğinizde çıkıyor. Her denk getirmenizde çıkar.
  • 09-02-2020, 23:34:34
    #8
    Merhaba, yenisiniz ve aynı soruyu soran 987492. kişisiniz diye linç etmeye geldik
  • 09-02-2020, 23:34:54
    #9
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 gün ve 1 ticaret yapanlara özel çıkıyor. 10 gün 2 ticarette başka bir şey daha çıkacak karşınıza o daha güzel . Bu kademe kademe artacak.
    Heyecan yaptım şimdi valla