Burası sohbet yeri olduğu için burada konuyu başlatıyorum..
bir tane r10'üyesi kadın görüntülü aradı dediği kelime şu;
Kadın = Ben hizmetinizden yararlanmak istiyorum r10 sayılı bayanlarındanım indirim yaparmısın
Ben =zaten indirim var hanımefendi daha ne kadar indirim sağlayalım?
Kadın = Gülerekten şöyle cümle kullandı kadınlara indirim yapmıyor musun?
Halk otobüsünde, trafikte vb. yerlerde zaten öncelik tanıyoruz ticarette'de mi öncelik tanımalıyız?
Kadın & Erkek eşitliği
7
●103
- 06-02-2020, 18:48:21Üyeliği durduruldu
- 06-02-2020, 18:59:24Üyeliği durdurulduHocam peki benim canım ÜLKEM'de erkeklere ne özellik var?BR Medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-02-2020, 19:02:09Kadın-Erkek eşitliğinden yana olan bazı kadınlar, onlara öncelik tanıdığınızda benim erkeklerden ne farkım var diyip kızarlar. Bazı kadınlarda bu şekilde cinsiyetinden ötürü bir çok alanda öncelik ister, kabul etmeyince yine kızarlar.
Ne kadar etik olur, orası tartışılır ama bence nabza göre şerbet en iyisi. - 06-02-2020, 19:11:02Üyeliği durduruldu
- 06-02-2020, 19:21:51refalert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sakıncası yoksa üslubunuza dikkat etmenizi rica edebilir miyim? - 06-02-2020, 19:24:45Özür dilerim, düşünmeden yazmışım.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
