• 06-02-2020, 18:48:21
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Burası sohbet yeri olduğu için burada konuyu başlatıyorum..

    bir tane r10'üyesi kadın görüntülü aradı dediği kelime şu;

    Kadın = Ben hizmetinizden yararlanmak istiyorum r10 sayılı bayanlarındanım indirim yaparmısın
    Ben =zaten indirim var hanımefendi daha ne kadar indirim sağlayalım?
    Kadın = Gülerekten şöyle cümle kullandı kadınlara indirim yapmıyor musun?

    Halk otobüsünde, trafikte vb. yerlerde zaten öncelik tanıyoruz ticarette'de mi öncelik tanımalıyız?
  • 06-02-2020, 18:54:58
    #2
    Çok saçma bir hizmet isteme şekli olmuş. böyle bir şey olabilir mi ya
  • 06-02-2020, 18:59:24
    #3
    Üyeliği durduruldu
    BR Medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok saçma bir hizmet ekleme şekli olmuş. böyle bir şey olabilir mi ya
    Hocam peki benim canım ÜLKEM'de erkeklere ne özellik var?
  • 06-02-2020, 19:02:09
    #4
    Kadın-Erkek eşitliğinden yana olan bazı kadınlar, onlara öncelik tanıdığınızda benim erkeklerden ne farkım var diyip kızarlar. Bazı kadınlarda bu şekilde cinsiyetinden ötürü bir çok alanda öncelik ister, kabul etmeyince yine kızarlar.
    Ne kadar etik olur, orası tartışılır ama bence nabza göre şerbet en iyisi.
  • 06-02-2020, 19:06:45
    #5
    R10'un sayılı bayanlarından?
  • 06-02-2020, 19:11:02
    #6
    Üyeliği durduruldu
    @Malcolm; Çok güzel açıkladın üstadım
    Misafir; İşte arkadaş öyle görüyor kendini
  • 06-02-2020, 19:21:51
    #7
    refalert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kıskandınmı naptın😂

    Sakıncası yoksa üslubunuza dikkat etmenizi rica edebilir miyim?
  • 06-02-2020, 19:24:45
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakıncası yoksa üslubunuza dikkat etmenizi rica edebilir miyim?
    Özür dilerim, düşünmeden yazmışım.