Kadın-Erkek eşitliğinden yana olan bazı kadınlar, onlara öncelik tanıdığınızda benim erkeklerden ne farkım var diyip kızarlar. Bazı kadınlarda bu şekilde cinsiyetinden ötürü bir çok alanda öncelik ister, kabul etmeyince yine kızarlar.
Ne kadar etik olur, orası tartışılır ama bence nabza göre şerbet en iyisi.