Burası sohbet yeri olduğu için burada konuyu başlatıyorum..

bir tane r10'üyesi kadın görüntülü aradı dediği kelime şu;

Kadın = Ben hizmetinizden yararlanmak istiyorum r10 sayılı bayanlarındanım indirim yaparmısın
Ben =zaten indirim var hanımefendi daha ne kadar indirim sağlayalım?
Kadın = Gülerekten şöyle cümle kullandı kadınlara indirim yapmıyor musun?

Halk otobüsünde, trafikte vb. yerlerde zaten öncelik tanıyoruz ticarette'de mi öncelik tanımalıyız?