• 01-02-2020, 14:30:13
    #1
    Rüyamda R10'dan Banlanmışım ? Bunun tabiri ne oluyor şimdi astrolojistler bunuda yorumlasın
  • 01-02-2020, 14:31:42
    #2
    Çok takılıyonuz r10 da herhalde 😂
  • 01-02-2020, 14:32:23
    #3
    Moderatörleri bu rüyayı gerçekleştirmeye davet ediyoruz
  • 01-02-2020, 14:32:35
    #4
    Rüyanızın gerçek olmasını ister misiniz? 😄
  • 01-02-2020, 14:33:56
    #5
    Havalar yine sogumus
  • 01-02-2020, 14:34:45
    #6
    Üç vakte kadar banlanacaksınız hocam
  • 01-02-2020, 14:35:28
    #7
    Zamanında bir arkadaş yazmış '' rüyada r10dan banlanmak çok iyi bir şeye delalettir.rüyada r10.netten yasaklandığını gören kişinin evine bolluk bereket girer.rüyada r10da ban yemek kişi multiden ban yediyse bolluk ve berekete , dolandırıcıktan ban yediyse yakın bir aile bireyinin başına bir şey gelebileceğine işarettir.
    ''

  • 01-02-2020, 14:35:35
    #8
    GraphicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rüyamda R10'dan Banlanmışım ? Bunun tabiri ne oluyor şimdi astrolojistler bunuda yorumlasın
    Hiç banlanmayacaksın kardeşim çok uzuuuun bir R10 çizgisi var önünde... 😂
  • 01-02-2020, 14:36:54
    #9
    Modlar rüyanızı gerçekleştirmiş.