• 28-01-2020, 19:25:13
    #1
    YGZ
    Platin Üye | R10 17.YIL
    https://www.youtube.com/watch?v=OWE1oYs1rNg


    Çoğumuz bu tepkiyi veririz herhalde
  • 28-01-2020, 19:27:00
    #2
    Bırakmıyorum abi
  • 28-01-2020, 19:27:32
    #3
    R10 Olmadan yapamıyorum. Okulda, evde her günüm burada geçiyor , bırakamam.
    • YGZ
    YGZ bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 28-01-2020, 19:29:12
    #4
    Seni bırakırım r10 u asla 😂
  • 28-01-2020, 19:32:58
    #5
    1999'dan bu yana aynı sektördeyiz neler geldi neler geçti bir bilsen
  • 28-01-2020, 19:33:37
    #6
    Hiç bir şey vazgeçilmez değildir
  • 28-01-2020, 19:34:40
    #7
    Kimlerden nelerden vazgeçtik ama r10 da bir başka
  • 28-01-2020, 19:41:56
    #8
    Bırakılmayacak kadar saplantılı bir bağımlılığı olan kişilerin, ruh hastalıkları uzmanına gözükmesini öneririm.
  • 28-01-2020, 19:47:15
    #9
    Birakirdim