R10'u BIRAKACAKSIN deseler ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10'u BIRAKACAKSIN deseler ?
14
●
480
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
R10'u BIRAKACAKSIN deseler ?
1
2
28-01-2020, 19:25:13
#1
YGZ
Platin Üye | R10 17.YIL
https://www.youtube.com/watch?v=OWE1oYs1rNg
Çoğumuz bu tepkiyi veririz herhalde
28-01-2020, 19:27:00
#2
firatmedya
Bırakmıyorum abi
28-01-2020, 19:27:32
#3
Misafir
R10 Olmadan yapamıyorum. Okulda, evde her günüm burada geçiyor
, bırakamam.
YGZ
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
28-01-2020, 19:29:12
#4
Alengirik
Seni bırakırım r10 u asla 😂
28-01-2020, 19:32:58
#5
Ozi
1999'dan bu yana aynı sektördeyiz neler geldi neler geçti bir bilsen
28-01-2020, 19:33:37
#6
turkeylegend
Hiç bir şey vazgeçilmez değildir
28-01-2020, 19:34:40
#7
miracuzunlar
Kimlerden nelerden vazgeçtik ama r10 da bir başka
28-01-2020, 19:41:56
#8
cleiner
Bırakılmayacak kadar saplantılı bir bağımlılığı olan kişilerin, ruh hastalıkları uzmanına gözükmesini öneririm.
28-01-2020, 19:47:15
#9
edelweiss
Birakirdim
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler