• 14-01-2020, 02:12:51
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Artık bekar olmak da vergi kıskacına girdiği için bu günü yas günü ilan ediyorum. Yakında ciğerimize çektiğimiz hava için de vergi kesecekler. Ve bu olay karsısında "O kadar da olur kardeşim" diyecek arkadaşlar mevcut forumda. Hayrola.
  • 14-01-2020, 03:06:51
    #3
    Bekar Vergisi nedir ya?
    Heleki bizim toplumumuzda?
    Şu sistemi İngiltere falan yapsa anlarım kaldı ki adamlar böyle birşey yerine siz yeter ki çocuk yapın ben bakarım kafasında.
    Bizim toplumun yarısı çocuklarını dışarıda unutuyor. Ne eğitimine, ne kişiliğine nede başka birşeyine ilgi göstermiyor.
    Bide bunların çoğalması için milleti zora sokmaya çalışmak nedir?
  • 14-01-2020, 11:07:09
    #4
    Osmanlı zamanı varmış ama