Webcam'e siyah bant yapıştıranlar burdamı - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Webcam'e siyah bant yapıştıranlar burdamı
21
●
719
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Webcam'e siyah bant yapıştıranlar burdamı
1
2
3
06-01-2020, 16:37:55
#19
PhoenixTR
benım laptopta kamera çalışmaya başlayınca yanındaki led yanmaya baslıyor.
06-01-2020, 16:38:39
#20
AZADE
Driver yüklemem direk donanımı devre dışı bırakır üstüne bir de yapıştırırım..
06-01-2020, 19:42:14
#21
mhls
yarabantı
07-01-2020, 09:23:14
#22
ByCoder1
Hocam hic bir zamanda yapistirmadim gorenler gormustur zaten simdiye kadar
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler