• 04-01-2020, 10:29:43
    #1
  • 04-01-2020, 10:32:13
    #2
    Evet anlıyorum
  • 04-01-2020, 11:18:43
    #3
    Kış kabağı daha iyi olur. Fazla ısınmaz 😁😁
  • 04-01-2020, 11:20:26
    #4
    Kabakta hormonlu mu ne
  • 04-01-2020, 11:56:03
    #5
    Ben pişirerek kullanıyorum.
    Arada ağzıma atıyorum iyi oluyor.