Bilgisayarıma internet cafe programı yükledim sürem bitti - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bilgisayarıma internet cafe programı yükledim sürem bitti
33
●
2.216
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Bilgisayarıma internet cafe programı yükledim sürem bitti
1
2
3
4
26-12-2019, 08:39:45
#28
baymobile
26-12-2019, 11:34:48
#29
mhaber
Paran yoksa masa açtırmayacan kardeş
26-12-2019, 11:58:01
#30
desingby
hocam şakaysa komik değil ama ciddiyse çok komik
))
neyse gelelim sorduğunuz sorunun cevabına güvenli modda başlatın pc yi o zaman devreyegirmiyor bildiğim kadarı ile msconfig den kaldır yada sil programı
26-12-2019, 14:27:19
#31
Golsime
client yüklemişsiniz. Yetkiliye basarsanız açılır yetkili şifresi koymadıysanız şifre sormaz
26-12-2019, 16:47:35
#32
yataydeli
Maxi geyikde böyle harbi geyik şeyler de görmek varmış.
31-12-2019, 12:22:54
#33
rkopuk
ctrl alt del le geçiliyordu o
31-12-2019, 12:28:55
#34
Dr.SEO
Üyeliği durduruldu
Komedi tufanı bildiğin yahu, Hiç gülesim yoktu iyi oldu maxigeyik konusu
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler