• 26-12-2019, 08:39:45
    #28
  • 26-12-2019, 11:34:48
    #29
    Paran yoksa masa açtırmayacan kardeş
  • 26-12-2019, 11:58:01
    #30
    hocam şakaysa komik değil ama ciddiyse çok komik ))
    neyse gelelim sorduğunuz sorunun cevabına güvenli modda başlatın pc yi o zaman devreyegirmiyor bildiğim kadarı ile msconfig den kaldır yada sil programı
  • 26-12-2019, 14:27:19
    #31
    client yüklemişsiniz. Yetkiliye basarsanız açılır yetkili şifresi koymadıysanız şifre sormaz
  • 26-12-2019, 16:47:35
    #32
    Maxi geyikde böyle harbi geyik şeyler de görmek varmış.
  • 31-12-2019, 12:22:54
    #33
    ctrl alt del le geçiliyordu o
  • 31-12-2019, 12:28:55
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Komedi tufanı bildiğin yahu, Hiç gülesim yoktu iyi oldu maxigeyik konusu