• 03-11-2019, 16:22:55
    #1
    Ama arada gelip siteye 1-2 tık bıraktıklarında da onlardan iyisi yok. Canlarını yerim onların
  • 03-11-2019, 16:27:55
    #2
    Yaşasın Pragmatizm diyorsun yani
  • 03-11-2019, 16:33:47
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geyik kategorisinde olmasına rağmen acayip gereksiz bir konu
  • 03-11-2019, 16:37:38
    #4
    Adblock ile gezmiyorlar ve bilgi aldığı yeri beğenip donate bile bağışlıyorlar. Medeni insanlar
  • 03-11-2019, 16:38:39
    #5
    Bende hintlileri sevmiyorum.
  • 03-11-2019, 16:45:41
    #6
    DermoKutum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geyik kategorisinde olmasına rağmen acayip gereksiz bir konu
    Gereksiz konuya yazma dostum.
  • 03-11-2019, 16:47:49
    #7
    DermoKutum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geyik kategorisinde olmasına rağmen acayip gereksiz bir konu
    Sizden de bu ara baya türedi ha. Sanane arkadaş. Begenmiyorsan girme, girdiysen yorum yapma cik git.

    Illa bi muhalefet olcaksınız herşeye
  • 03-11-2019, 16:49:50
    #8
    Geyik olayı gerekli gereksiz olarak ayrılıyor muydu ya
  • 03-11-2019, 17:26:15
    #9
    caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende hintlileri sevmiyorum.
    https://prnt.sc/prv5b9

    gibi...