İninal Bugu/Saçmalığı/Hatası Ne derseniz - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İninal Bugu/Saçmalığı/Hatası Ne derseniz
0
●
163
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
İninal Bugu/Saçmalığı/Hatası Ne derseniz
25-10-2019, 19:23:52
#1
OmerDemirall
Üyeliği durduruldu
Selamlar, 3 aydır düzenli olarak ininal hesabıma aynı günlerde 5 TL transfer alıyorum, Sizce bug mu yoksa birisi mi trollüyor?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler