• 15-08-2008, 10:14:00
    #1
    Çoook uzun yıllar geçti. Az nostalji yapalım
    [media]http://www.youtube.com/watch?v=qqV8fNjcFDE[/media]
    Alıntı
    -bakkal emmi,bakkal emmi vicdanın var mı?
    -var var
    -kalbin varmı?
    -var var
    -sevgin var mı?
    -var var
    -e ne duruyorsun
    -ne yapayım
    -jilet atsana kendini çızsana
  • 15-08-2008, 15:21:05
    #2
    vitamin eskiden dinlerdim
  • 16-08-2008, 00:30:13
    #3
    Ohooo nerde vitaminciler
  • 16-08-2008, 00:36:29
    #4
    fatoş almış orağını aman fatoş yandım fatoş... bu şarkıları da süperdi