• 13-08-2008, 16:04:33
    #1
    evet arkadaşlar ogame oynayan varmı

    oynadıgım evrenler:44-37-47 evrenler
  • 13-08-2008, 16:06:39
    #2
    browser tabanlı oyunlar bölümünde konu mevcut
  • 13-08-2008, 16:13:12
    #3
    tmm oraya gidelim
  • 13-08-2008, 17:33:10
    #4
    Zamanında 10.Evrende amcamla birlikte çok oynadık
    Beyazanakonda - Siyahkobra
  • 13-08-2008, 17:43:25
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ben oynuyorum evren 44 bloodyice
  • 13-08-2008, 17:57:09
    #6
    Üyeliği durduruldu
    e47 - UyKUcu SiLaHSoR e43 aynen vee e27 e28 emeklisiyim :P hep ilk 50 'de oldum
  • 13-08-2008, 20:59:21
    #7
    e15-crime
  • 14-08-2008, 17:02:30
    #8
    e44 oynayan yokmu