• 02-03-2009, 21:23:54
    #19
    Abi R10 Neresi İyi biyerse Bende Üye oluyum
  • 02-03-2009, 21:32:39
    #20
    Üyeliği durduruldu
    yazık ağlanacak duruma gülüyoruz
  • 02-03-2009, 22:39:52
    #21
    Üyeliği durduruldu
    r10 ne?
  • 02-03-2009, 22:54:14
    #22
    Ne adamlar var allahım ya
  • 02-03-2009, 22:56:34
    #23
    Üyeliği durduruldu
    son kısm güzeldi
  • 02-03-2009, 22:58:26
    #24
    Number one webmaster
    sen bu arkadaşla ne çıkar ilişkisi içindesin wii
  • 02-03-2009, 23:02:50
    #25
    sitesini söle topluca bi şikayet edek görsün o zman
  • 02-03-2009, 23:24:48
    #26
    r10 mu ? Orası neresi ? video sitesi mi ?
  • 03-03-2009, 02:21:53
    #27
    Vallahi sandalyemden düştüm dur kalkayım

    Ya nedir bu hacım şakamı = ) Kopardı adam beni.Koptum yani koparıldım