• 01-09-2019, 21:37:02
    #1
    vay be nerden nereye sene 2005 temmuz ayı kim derdi r10 bu kadar yükselecek

  • 01-09-2019, 21:37:58
    #2
    Logo ateş ediyor
  • 01-09-2019, 21:38:16
    #3
    Emek
  • 01-09-2019, 21:38:51
    #4
    O zamanlar adminin R'lere takıntısı varmış sanırım. Neden R acaba Kafamda deli sorular.
  • 01-09-2019, 21:39:25
    #5
    Biliriz.. Biliriz. )
  • 01-09-2019, 21:43:13
    #6
    Logo efsane
  • 01-09-2019, 21:45:58
    #7
    Vay be....
  • 01-09-2019, 21:48:47
    #8
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zamanlar adminin R'lere takıntısı varmış sanırım. Neden R acaba Kafamda deli sorular.
    Ronaldinho10
  • 01-09-2019, 21:51:17
    #9
    Ne günlerdi