
İtalya Sağlık Bakanlığı köpek sahiplerine 30 gün süre verdi.. şokkk



İtalyan Sağlık Bakanlığı, ülkedeki bütün köpek sahiplerinin kayıt yaptırmasını ve köpeklerine kimlik bilgilerini taşıyan birer elektronik çip taktırmasını zorunlu hale getirdi.
Sağlık Bakanlığı'ndan yapılan yazılı açıklamada, "köpek nüfusun sayımı ve kimlik sahibi yapılmaları" başlıklı kararın imzalandığı ve kararın amacının sokak köpeklerinin ve terk edilmiş köpeklerinin sayısını sınırlandırmak olduğu belirtildi.
Kararın imzalanmasından sonra, köpek sahiplerinin veterinerlerine başvurarak çip taktırmak için 30 günlük süreleri bulunuyor...
AA
işte hayvanlara saygı budur
insan gibi muamele görüyorlar