• 06-08-2008, 22:26:07
    #1
    konuyu nereye açsam şaşırdım ama sanırım burası bunun yeri

    İtalya Sağlık Bakanlığı köpek sahiplerine 30 gün süre verdi.. şokkk


    İtalyan Sağlık Bakanlığı, ülkedeki bütün köpek sahiplerinin kayıt yaptırmasını ve köpeklerine kimlik bilgilerini taşıyan birer elektronik çip taktırmasını zorunlu hale getirdi.

    Sağlık Bakanlığı'ndan yapılan yazılı açıklamada, "köpek nüfusun sayımı ve kimlik sahibi yapılmaları" başlıklı kararın imzalandığı ve kararın amacının sokak köpeklerinin ve terk edilmiş köpeklerinin sayısını sınırlandırmak olduğu belirtildi.
    Kararın imzalanmasından sonra, köpek sahiplerinin veterinerlerine başvurarak çip taktırmak için 30 günlük süreleri bulunuyor...

    AA

    işte hayvanlara saygı budur insan gibi muamele görüyorlar
  • 06-08-2008, 22:28:18
    #2
    Bizimkilerde hayvanları telef etme yada eziyet etme peşindeler. Fark bu başka bişey değil yani.
  • 07-08-2008, 00:50:30
    #3
    Bizimkiler önce insana layık olduğu gibi davransın da tek derdimiz köpekler olsun...
  • 07-08-2008, 00:56:33
    #4
    amacdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte hayvanlara saygı budur insan gibi muamele görüyorlar
    Bizde de tam tersi , nasıl muamele yapacaklarını şaşırıp karıştırıyorlar..

    Bknz : Banka kuyrukları vb.
  • 07-08-2008, 12:08:01
    #5
    Emeklilere ölüm. Devletin işi bitti. Kuyruklarda zulüm. Bu yani..
  • 07-08-2008, 17:50:36
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bizdede insanlara köpek gibi davranıyorlar.. Ama köpeklere hayvan hakları sahip çıkıyor türkiyede.. Burası türkiye.. Yok öyleee...