Saçma alert mesajları :D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Saçma alert mesajları :D
4
●
163
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Saçma alert mesajları :D
16-08-2019, 23:02:30
#1
PhYtOnX
Yazılımla uğraşırken canım sıkılınca bazen saçmaladığım doğrudur
16-08-2019, 23:09:00
#2
Rijndael
Üyeliği durduruldu
Daha insancıl yazmaya calissana hocam.
https://youtu.be/kPBp5eFZ5t0?t=20
16-08-2019, 23:10:06
#3
PhYtOnX
Rijndael adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Daha insancıl yazmaya calissana hocam.
https://youtu.be/kPBp5eFZ5t0?t=20
Çocuk doğum tarihini gelecekten seçmesin o da
Ya da bir çocuk için ayakkabı numarasını adam gibi girsin
16-08-2019, 23:10:45
#4
Developer
Yazılım öğreniyorumdur
16-08-2019, 23:11:55
#5
PhYtOnX
burak2yilmaz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yazılım öğreniyorumdur
Hea bende jquery öğreniyorum
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler