ilk telefonunuzun markası - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ilk telefonunuzun markası
56
●
1.159
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
ilk telefonunuzun markası
1
2
3
4
5
6
7
08-08-2008, 00:45:05
#46
LcN_x
işte buydu
panasonic gd90
08-08-2008, 00:50:55
#47
medea_seo
Üyeliği durduruldu
LcN_x adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
işte buydu
panasonic gd90
abi bu tel efsane ya renkten renge giriyodu deme
08-08-2008, 00:51:45
#48
KompLo
LcN_x adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
işte buydu
panasonic gd90
Bu telefonu hatırlıyorum. Zamanında teyzem iki bilezik fiyatına almıştı.
08-08-2008, 01:15:22
#49
123oo
Üyeliği durduruldu
08-08-2008, 02:01:33
#50
Pron1ck
Üyeliği durduruldu
Nokia 6100
08-08-2008, 04:44:27
#51
Anıl2
Üyeliği durduruldu
Ericson 337 mi Neydi Sanırım
08-08-2008, 10:12:39
#52
cnetworks
ericson bilmem kaçtı sonra nokia 51-10 oldu sonra ölee gittii
geçen sene c113 a aldım hala onu kullanıyorum
08-08-2008, 11:04:03
#53
Emmesen
Benim ilk telefonum 3210'du.Ah ne güzel telefondu
08-08-2008, 12:07:29
#54
Tyreece
Üyeliği durduruldu
Nokia 3310
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler