• 07-08-2008, 01:16:18
    #28

    Yıl 98'di galiba.
  • 07-08-2008, 01:34:56
    #29
    Üyeliği durduruldu
  • 07-08-2008, 05:48:05
    #30
    şimdi kullandığımın bile modelini bilmem samsung Mbişey galiba
  • 07-08-2008, 09:51:33
    #31
    6100

    halen daha sapasağlam.
  • 07-08-2008, 09:55:54
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Benim ilk telefonum Nokia 3100
  • 07-08-2008, 10:22:35
    #33
    Alcatel diye bi telefondu one touck max diye bir marka çok modaydı o zamanlar Telsiz gibi bişeydi
  • 07-08-2008, 13:29:14
    #34
    Üyeliği durduruldu
    a1018 :d
  • 07-08-2008, 13:30:58
    #35
    Tr-Ay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Yıl 98'di galiba.
    benimkide aynısıydı
  • 07-08-2008, 13:35:19
    #36
    Star gazetesinin verdiği ilk telefondu benim telefonum 11 yaşımda felan idim okulda bir tek bende vardı ama bu durum hiç hoşuma gitmiyodu bende okula felan götürmüyodum şimdi ise 6230i var bi tane onunla devam ediyoz