ilk telefonunuzun markası - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ilk telefonunuzun markası
56
●
1.159
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
ilk telefonunuzun markası
1
2
3
4
5
6
7
07-08-2008, 01:16:18
#28
Tr-Ay
Yıl 98'di galiba.
07-08-2008, 01:34:56
#29
Ahmet94
Üyeliği durduruldu
07-08-2008, 05:48:05
#30
RrRras
şimdi kullandığımın bile modelini bilmem
samsung Mbişey galiba
07-08-2008, 09:51:33
#31
Gookhan
6100
halen daha sapasağlam.
07-08-2008, 09:55:54
#32
Z.YÜKSEL
Üyeliği durduruldu
Benim ilk telefonum Nokia 3100
07-08-2008, 10:22:35
#33
Sinan
Alcatel diye bi telefondu one touck max diye bir marka çok modaydı o zamanlar
Telsiz gibi bişeydi
07-08-2008, 13:29:14
#34
secorama
Üyeliği durduruldu
a1018 :d
07-08-2008, 13:30:58
#35
BarCode
Tr-Ay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yıl 98'di galiba.
benimkide aynısıydı
07-08-2008, 13:35:19
#36
Serkan
Star gazetesinin verdiği ilk telefondu benim telefonum 11 yaşımda felan idim okulda bir tek bende vardı ama bu durum hiç hoşuma gitmiyodu bende okula felan götürmüyodum şimdi ise 6230i var bi tane onunla devam ediyoz
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler