ilk telefonunuzun markası - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ilk telefonunuzun markası
56
●
1.159
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
ilk telefonunuzun markası
1
2
3
4
5
6
7
07-08-2008, 16:17:59
#37
UmutTR
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
07-08-2008, 16:21:51
#38
xSS-ErrOr
Üyeliği durduruldu
2100
07-08-2008, 16:39:28
#39
TeQNyC
benimde ilk telefonum Ericsson 628. tas gibi telefondu
07-08-2008, 16:48:28
#40
infinity
Üyeliği durduruldu
çok haşin aletti ama otobüsten düştükten sonra çok farklı fonksiyonlar kazandı
07-08-2008, 17:41:30
#41
SkyLord
Üyeliği durduruldu
benimki de nokia 6100 'dı.. aşağıdaki tüm renkleri vardı bende
hala daha gri ve mavi kullanılıyor. bitane hattım onda takılı..
07-08-2008, 17:45:21
#42
Z.YÜKSEL
Üyeliği durduruldu
xSS-ErrOr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2100
Çok kibar
08-08-2008, 00:28:14
#43
MeeRThus
ilk 2 telefonumda Nokia 8210'du =)
08-08-2008, 00:31:08
#44
KompLo
Kenwood'du. Kabaca bir telefondu, sonra 5110 aldım
08-08-2008, 00:37:39
#45
KaoS
benimki Nokia 3210
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler