• 07-08-2008, 16:17:59
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
  • 07-08-2008, 16:21:51
    #38
    Üyeliği durduruldu



    2100
  • 07-08-2008, 16:39:28
    #39
    benimde ilk telefonum Ericsson 628. tas gibi telefondu
  • 07-08-2008, 16:48:28
    #40
    Üyeliği durduruldu


    çok haşin aletti ama otobüsten düştükten sonra çok farklı fonksiyonlar kazandı
  • 07-08-2008, 17:41:30
    #41
    Üyeliği durduruldu
    benimki de nokia 6100 'dı.. aşağıdaki tüm renkleri vardı bende

    hala daha gri ve mavi kullanılıyor. bitane hattım onda takılı..
  • 07-08-2008, 17:45:21
    #42
    Üyeliği durduruldu
    xSS-ErrOr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    2100
    Çok kibar
  • 08-08-2008, 00:28:14
    #43
    ilk 2 telefonumda Nokia 8210'du =)
  • 08-08-2008, 00:31:08
    #44
    Kenwood'du. Kabaca bir telefondu, sonra 5110 aldım
  • 08-08-2008, 00:37:39
    #45
    benimki Nokia 3210