Abi ben de niye ortalık hostçu kaynıyo diyodum meğer adamların bi bildiği varmış yarından tez yok ben de sunucu kiralayıp faaliyet belgesi başvurusunda bulunuyorum
Aşk iyi güzelde aman kopma işlerden.. Şu sunucu olayına bir çare bul artık Burak.. Kafayı yemek üzereyim.. Farkındasındır beni bu girdapa sen soktun, sen çıkarıcaksın