Stuttgart severler gelebilir mi acil ? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Stuttgart severler gelebilir mi acil ?
19
●
584
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Stuttgart severler gelebilir mi acil ?
1
2
3
Anket
Batar mıyız Çıkar mıyız ?
Toplam Katılımcı Sayısı:
27
Batar mıyız Çıkar mıyız ?
Batarsın
%59,26 (16 Oy)
Çıkarsın
%40,74 (11 Oy)
11-07-2019, 22:04:23
#19
Misafir
Yalnız Molde maçına resmen ganimet vermişler. Görsel teke gömülürdüm üste.
12-07-2019, 08:27:39
#20
glacher
İyi ki basmamışsın
tek maçtan takla
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler