• 25-06-2019, 08:17:10
    #1
    Maxigeyike hoşgeldiniz
  • 25-06-2019, 08:18:16
    #2
    Biz yaşadığımız sürece çıkmaz o oyun
  • 25-06-2019, 08:27:15
    #3
    İyide hocam bir iki resim vs ekleseydiniz zaytung haberi gibi alta yazardınız maxigeyik diye böyle tadı olmuyor kuru kuru hiç heyecan yaşamadan bitti konu Bu arada geçen ilk oyunun Taht Oyunları versiyonunu oynadım birkaç saat vakit bulup anca oda; gerçekten özenmişler mekanları filmdeki gibi yapmaya. Modları bile çok iyi yapıyorlar.
  • 25-06-2019, 08:46:28
    #4
    Arkadaşı biri banlayabilir mi lütfen?
    Bazı konular şaka kaldırmaz!
  • 25-06-2019, 09:09:20
    #5
    Artık şakasını bile kaldıramıyorum...
    Arkadaş bir çıkmadı gitti ya.