• 17-06-2019, 21:03:51
    #10
    Üyeliği durduruldu
    3G de bu kadar 😂
  • 17-06-2019, 21:06:46
    #11
    Bu işteki wifi

    Bu da 4g

    Evdekini de yarın atarım
    Normalde işteki daha hızlıydı ,modem bozuldu eski modem kullanılıyor şuan.
  • 17-06-2019, 21:07:53
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Turk telekom mobil hizmetinden memnunum ev hizmeti biraz yavas





    Hocam ne yapttin sen 😀 biz de boyle kullanabiliyormuyuz
    normalde upstream rate 50 fakat o an neden 8 çıktı bilmiyorum goygoyuna ekledim zaten de 1250tl'ye sağlıyoruz bu hizmeti FTTX şebeke üzerinden normalde alacağınız en fazla hız 75/4 civarı oluyor
  • 17-06-2019, 21:12:02
    #13
    Kişiliğin Diriliş Vakti
    @NobraN; Norveç'te yaşıyorsun galiba. Yaşamak istediğim ülkelerden biri.
  • 17-06-2019, 21:12:51
    #14
  • 17-06-2019, 21:13:55
    #15
  • 17-06-2019, 21:15:32
    #16
    mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @NobraN; Norveç'te yaşıyorsun galiba. Yaşamak istediğim ülkelerden biri.
    Evet hocam, internet olarak çok iyiler. Fiyatlarda buradaki yaşam şartlarına göre çok uygun.
  • 17-06-2019, 21:18:01
    #17
    Upload çok düşük, sağlık olsun 😅

  • 17-06-2019, 21:18:27
    #18