• 14-06-2019, 16:57:05
    #1
  • 14-06-2019, 16:59:26
    #2
    Kişiliğin Diriliş Vakti
    Facebook'tan aldığı maaş $1 olabilir, evet. Kalan maaşı da NSA tarafından ödeniyordur...
  • 14-06-2019, 16:59:29
    #3
    OOOO Çok Bile Ya :d
  • 14-06-2019, 17:01:11
    #4
    O maaşla o serveti nasıl kastı bu adam 😂
  • 14-06-2019, 17:03:35
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Golsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O maaşla o serveti nasıl kastı bu adam 😂
    Patronlar maaş almaz
  • 14-06-2019, 17:04:25
    #6
    WMPlus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Patronlar maaş almaz
    Ekran görüntüsüne göre yorumladım hocam
  • 14-06-2019, 17:04:57
    #7
    Uye basi 1 dolardir o
  • 14-06-2019, 17:05:02
    #8
    Golsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O maaşla o serveti nasıl kastı bu adam 😂
    Metin2 çarmı kasıyon krşm
  • 14-06-2019, 17:08:38
    #9
    Saniyelik maaşı olabilir