• 30-07-2008, 11:43:16
    #19
    düzeltmeye çalıştıklarını nerden biliyorsunuz ? ya yıkmaya çalışıyorlarsa
  • 30-07-2008, 11:46:47
    #20
    ASiCi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cevap cok basit. arkada kule-kale-bina ya da benzeri birşey var. öyle poz vererek sanki kaleye dokunmuslar izlenimi doğuyor fotografta.. böyle birşeyi ilk defa geçen sene gittiğim italyadaki pisa kulesinde gördüm. benim de öyle resimlerim var. arkadaşlara gösterdiğim zaman photoshop falan zannediyorlar ama değil.
    Aynısını diyecektim
  • 30-07-2008, 11:55:10
    #21
    ben arap durumdayım hiç bişi anlamadım
  • 30-07-2008, 12:03:30
    #22
    o döndükleri yerde ne olduğunu bilsem cvp vermek çok daha kolay olurdu
  • 30-07-2008, 12:09:59
    #23
    Üyeliği durduruldu
    bardas: evet orası pisa. resim arşivimi karıstırdım. o surlar bana tanıdık gelmedi önce. çünkü kulenin en ücra köşesi orası. Sözüne ettiğim mesajı da sen söylemedin zaten Özel olarak yollanıldı mesaj.
  • 30-07-2008, 13:41:23
    #24
    Bizede bilen kişiyi tebrik etmek düşüyor o halde.
  • 30-07-2008, 14:09:59
    #25
    Bu resimdeki bariyerle o kadınların olduğu resimdeki bariyer aynı zaten bencede pizza kulesini tutuolar

    Bakın burdada adam yıkıyor



    Burda başının tacı yapıyor



    Buradada arkadaşımız otekmeleyen adamınkini tutuyor



    Ve daha nicesi..
  • 30-07-2008, 14:11:12
    #26
    evet bence bu mantıklı,
    ASiCi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cevap cok basit. arkada kule-kale-bina ya da benzeri birşey var. öyle poz vererek sanki kaleye dokunmuslar izlenimi doğuyor fotografta.. böyle birşeyi ilk defa geçen sene gittiğim italyadaki pisa kulesinde gördüm. benim de öyle resimlerim var. arkadaşlara gösterdiğim zaman photoshop falan zannediyorlar ama değil.
  • 30-07-2008, 14:12:30
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ASiCi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cevap cok basit. arkada kule-kale-bina ya da benzeri birşey var. öyle poz vererek sanki kaleye dokunmuslar izlenimi doğuyor fotografta.. böyle birşeyi ilk defa geçen sene gittiğim italyadaki pisa kulesinde gördüm. benim de öyle resimlerim var. arkadaşlara gösterdiğim zaman photoshop falan zannediyorlar ama değil.
    tam ben dicektim