• 29-07-2008, 16:24:40
    #1


    Ercan Taner'in Küçüklüğü

    - Örtmenieeem! örtmenieeeemm!! Ahmet kalemimi aldııaa.. evet Ahmet kalemimi aldıı, vermiyooaar! inanilir gibi değil ahmet kalemimi aldııaa vermiyooraararr!
    - Off Ahmet ver Şuna kalemini de sussun
    - Al be al.. Of
    - Eveeeet Ahmeet kalemimi verdiiee! harikulade bir olay, sınıflarda görmek istediimiieeez tÜrden olaylar bunlaaar..

    - Kim attı bu tebeşiri çocuklar
    - Attı attı Hakan attı, Hakan Hakan ..
    - İspiyoncu buşt

    -Anne koştu.. Anne koştuu.. Bakıyorum.. Ercan çok hızlı !! Ercan çok hızlı !!
    -Ercan Allah cezanı vermesin..
    -Terliği anne kullanacak.. Bakıyorumm... Terlik geliyorrr.. Terlik geliyor.. Ercan kaçtıııı.. Ercan kaçtıııı.. Mükemmel bir atış aynı güzellikte bir kaçış.. Ercan odasında adeta devleşiyor..
    -Ercan boyun devrilsin emi.. Akşama baban gelsin.. O zaman da böyle kaçabilecek misin bakalım
    -Anne saha kenarına kadar geldi.. 1 numaralı anonsu işaret ediyor..

    -Üç oldu. baba koydu üç oldu. Anne inliyor tribünler inliyor. MuhteŞem koydu.
    -Kaçma Ercan kuyruğunu biiipicem senin bu sefer.
    -Olaylar var sahada sayin seyirciler, yayınımızı kesmek zorunda kalıyoruz.

    -Rıza konuştu.. Rıza konuştu.. Örtmen bakıyor.. Örtmen sınıfın tahtaya bakan kale tarafına doğru yürüdü..Örtmen döndüü.. Tebeşir geliyor.. Sekerse tehlikeee.. Sekmediiii.. Sekmedii..

    - Ercan bak haci deden geldi, gel bi elini op..
    - Haccciiiiii hacciiiii.. ( Hagi ! )
    - Ne bağırıyon oğlum hacı dedene, ayıp değil mi

    BEĞENİRSENİZ sevinirim
  • 29-07-2008, 16:30:33
    #2
    Süpermiş ama rep istemek ban sebebi yazık olacak .
  • 29-07-2008, 16:31:09
    #3
    sağol froNau
  • 29-07-2008, 16:36:46
    #4
    Yazını düzelttiğin, yanlış anlamadığın ve gereksiz yere gerginlik yaratmayarak üstüne bir de önerime teşekkür ettiğin için rep verdim.

    (Böyle ol canımı -repimi- yi )
  • 29-07-2008, 17:15:52
    #5
    Beğenmekde Laf mı? şahane olmuş.
  • 29-07-2008, 17:54:25
    #6
    teşekkürler yorumlar için
  • 29-07-2008, 18:49:04
    #7
    Mükemmel ya gülmekten kırıldım.
  • 29-07-2008, 18:57:07
    #8
    öldüm
  • 29-07-2008, 20:39:11
    #9
    süper olmuş