• 30-07-2008, 09:52:40
    #10
    teşekkürler beğendiğinize sevindim
  • 30-07-2008, 14:15:51
    #11
    -Oğlum gel bana koş..
    -Ercan koşuyor ercan koşuyor ercan anneye koşuyor
    -Al işte düştün aptal
    -Ercan düştü gözler hakemde ve penaltıı inanılmaz bir düşüştü ercana bakıyoruz ciddi birşeymi varmı diye? Yok. Allaha şükür yok. eheuhehe bunuda ben yazdım
  • 30-07-2008, 16:27:49
    #12
    sürekli ikileme kötü olmş ama sağlam komedi
  • 30-07-2008, 18:04:03
    #13
    sağolun yorumlar için. ilk okudğmda baya gülmüştüm
  • 30-07-2008, 21:25:47
    #14
    güldürdün beni Allah'ta seni güldürsün
  • 30-07-2008, 21:56:24
    #15
    güzel
  • 03-09-2008, 16:35:54
    #16
    teşekkürler yorumlarınız için
  • 03-09-2008, 18:07:58
    #17
    süper ya +rep
  • 03-09-2008, 19:03:09
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Gerçekten çok hoşTeşekkürler +rep