• 05-06-2019, 08:39:07
    #1
    Bu nedir arkadaş macera romanı okur gibi takip ediyoruz,her gün muhakkak yarım saatten fazla şikayet konusu okuyorum çünkü farklı bir hikaye geliyor her gün.

    Hatta bazen sikayetception oluyor şikayet konusu içinde başka şikayet konusuna link, işin yoksa gir bi de onu oku 🤬
  • 05-06-2019, 08:40:55
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bende senden şikayetçiyim, girip okuma bir daha.
  • 05-06-2019, 08:41:56
    #4
    Şimdi birisi gelip boş boş, zaman kaybediyorsan okuma kardeşim maxigeyik kategorisine kısıtlama getirilsin falan yazacak ya işte böyle bir yorum gelmesin diye bu yorumu yazıyorum. Duyarcı savar yorumu
  • 05-06-2019, 08:44:17
    #5
    Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende senden şikayetçiyim, girip okuma bir daha.
    Al işte bi başka şikayet konusu coming...
  • 05-06-2019, 08:55:54
    #6
    Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende senden şikayetçiyim, girip okuma bir daha.
    Bende senden şikayetçiyim.
  • 05-06-2019, 09:18:17
    #7
    Bende duyarsız olmanızdan şikayetçiyim http://chng.it/BmcYwZxX
  • 05-06-2019, 09:21:42
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Yeter be. Ben de bıktım. Oku oku bitmiyor. 😲
  • 05-06-2019, 09:38:52
    #9
    Sikayet konularina yazmak biliyorum ama ....