• 29-07-2008, 00:33:29
    #1
    - Temsilci : Esinizin cep telefonu numarasini alabilir miyim?
    - Müsteri : su anda hatirlayamadim ama valla sizin karsinizda kendimi mal
    gibi hissettim simdi.

    - Temsilci : Annenizin evlenmeden önceki soyadini ögrenebilir miyim?
    - Müsteri : Benim anamin bir ayagi çukurda,kizligi mi kaldi?
    - Temsilci : Medeni Durumunuz?
    - Müsteri : Erkegim!!!

    - Temsilci : Mezun oldugunuz ilkokulunuzun adini alabilir miyim?
    - Müsteri : Nerden ögrendiniz ilkokul mezunu oldugumuzu?
    - Temsilci : Medeni durumunuz?
    - Müsteri : Bekarim

    - Temsilci : internet subesine kayitli misiniz?
    - Müsteri : Esim kullaniyor.
    - Temsilci : Bekarim demistiniz!
    - Müsteri : Ben hergün kalbime imza atiyorum!!!! (imam nikahi )

    - Siyah ekran çikti efendim...
    - Yazın kullanıcı adınızı.
    - Yazdım.
    - Parolanızı da girin.
    - Tamam.
    - Garip karakterler akmaya başladığında klavyeden F7'ye basın.
    - Elimle mi?
    - Eee, siz bilirsiniz.
    --------------------------------------------------------------------------------
    - Ben bir IMac kullanıcısıyım.
    - Buyrun hanfendi, sorun neydi?
    - Benim CD sürücümden içeri sinek girdi.
    - Anlayamadım efendim.
    - IMac'ime sinek kaçti.
    - Peki ben telefondan ne yapabilirim sizce?
    - Ama görüyorum, yürüyo içerde.
    - Böcek ilacı falan sıkın isterseniz...
    - Bi şey olmaz mı?
    - Bilmem, aslında biz IMac'e destek vermiyoruz pek, PC olsaydı yardımcı
    olabilirdim.

    - Efendim sizin modemler bana küfrediyo.
    - Anlayamadım efendim.
    - Bunda anlayamayacak ne var, resmen küfrediyolar işte.
    - Emin misiniz?
    - Buyrun dinleyin (telefonu çevirme sesi, çalan telefon sesi, peşinden ana
    avrat küfür).
    - Ee siz hangi numarayı aramıştınız bi kontrol edelim.
    - 0... - 344 26 16.
    - Bu sizin numaranız mı?
    - Hayır, aradığım numara.
    - Beyefendi, o bizim numaramız değil bir ev numarası.
    - Ben 10 gündür bu numaradan bağlanmaya çalışıyorum ama...
    - O zaman doğaldır küfretmesi.

    - Sanırım makinam kilitlendi.
    - Şimdi şöyle yapalım, ctrl-alt-delete.
    - Hepsine aynı anda mı?
    - Evet.
    - Ama parmaklarım yetmiyo?
    - Bakın önce ctrl'ye sol elinizin başparmağıyla, sonra sağ elinizin
    başparmağıyla alt-gr'ye, sonra da sağ elin işaret parmağıyla delete tuşuna
    basıyorsunuz.
    - Ctrl'ye bastım, alt tuşuna da şimdi.
    - Delete'e basıcaksınız.
    - Ctrl'den elimi çekeyim mi?
    - Hayır efendim.
    - Peki alt-gr'den?
    - Hayır efendim dedim ya, hepsine aynı anda basıyo olmanız gerekiyo.
    - Daha kolay bir yolu yok mu?
    - Var efendim, makinada reset yazan yere basın.
    - Nerede o?
    - İsterseniz ctrl alt delete'i deneyelim, basmanız gerek, sadece bir tuş
    kaldı.
    - Tamam fişini çektim.
    - Peki...
    - İyi akşamlar.
    - İyisi falan kalmadı beyfendi! Sinirden köpürüyorum, derhal iptal edin
    hesabımı!
  • 29-07-2008, 21:07:08
    #2
    - Temsilci : Annenizin evlenmeden önceki soyadini ögrenebilir miyim?
    - Müsteri : Benim anamin bir ayagi çukurda,kizligi mi kaldi?
    - Temsilci : Medeni Durumunuz?
    - Müsteri : Erkegim!!!

    güzelmiş
  • 29-07-2008, 21:10:35
    #3
    Davay davay 🌹
    Süper Teşekkürler
  • 29-07-2008, 21:16:20
    #4
    Üyeliği durduruldu
    hehe