yil 1998 google yeni kurulmus. biz amele gibi commodore 64 lerde kasetle oyunlar oynarken lary amcam araba garajinda arama motoru tasarliyo
ne hos degilmi notepadle 2-3 satirda yazilmis basit html sablonu gibi. simdi milyar dolarlara hukmeden bir cok ulkeyi satin alabilecek duzeyde gelismis bir sirket.
herseye sagmen googleyi seviyoruz. ben suna eminim google olmasa internet bu kadar gelisemezdi kesinlikle
hey gidi gunler hey google.com eski halleri
9
●362
- 28-07-2008, 23:52:56harbiden oyle simdi normal geliyo ama 10 sene sonra bugunku haller gelicek aklimiza vay anasini diyecez.Fatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

şimdi google bizi sevsn diye ne hallere düşüyoruz