• 28-07-2008, 23:44:42
    #1
    yil 1998 google yeni kurulmus. biz amele gibi commodore 64 lerde kasetle oyunlar oynarken lary amcam araba garajinda arama motoru tasarliyo

    ne hos degilmi notepadle 2-3 satirda yazilmis basit html sablonu gibi. simdi milyar dolarlara hukmeden bir cok ulkeyi satin alabilecek duzeyde gelismis bir sirket.
    herseye sagmen googleyi seviyoruz. ben suna eminim google olmasa internet bu kadar gelisemezdi kesinlikle
  • 28-07-2008, 23:47:29
    #2
    RiG
    Üyeliği durduruldu
    Eskidende açılmıştı konu
    Yazını sevindim thanks + rep (again)
  • 28-07-2008, 23:49:47
    #3
    google tabirimce azmin zaferidir . helal olsun adamlara rakipsizler . keşke rakipleri çıksa . o zaman internet alemi daha ileri seviyelere gelecektir..
  • 28-07-2008, 23:50:02
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Ne günlerdi be Belki bundan 10 sene sonrada, bu günümüz için açılacak böyle bir konu ve o zaman da aynı şeyleri düşünücez
  • 28-07-2008, 23:52:56
    #5
    Fatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne günlerdi be Belki bundan 10 sene sonrada, bu günümüz için açılacak böyle bir konu ve o zaman da aynı şeyleri düşünücez
    harbiden oyle simdi normal geliyo ama 10 sene sonra bugunku haller gelicek aklimiza vay anasini diyecez.
  • 29-07-2008, 01:22:18
    #6
    Üyeliği durduruldu
    google beta şimdi google bizi sevsn diye ne hallere düşüyoruz
  • 29-07-2008, 02:31:58
    #7
    ben o zaman nette olacaktımki...google.net
    google.biz
    google.org

    hepsini alırdım herhalde dermişim
  • 29-07-2008, 14:42:05
    #8
    Üyeliği durduruldu
    valla o zamanlar böyle birşey tasarlayıp cıkmak cok değişik birşey özelliklede logosu
  • 29-07-2008, 16:28:05
    #9
    10 yılda bir şirket nasıl bu kadar gelişebilir yaa,inanılmaz yaa