• 26-05-2019, 16:47:18
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar ben furkanemirce dublajlarına bayılıyorum baı arkadaşalrım da aynı şekilde ama belli bir lesim arkadaşlarım furkanemirce paylaşınca kızıyorlar komik değil kardeşim atma diyorlar. Bence komik
  • 26-05-2019, 16:48:26
    #2
    sektöre bomba gibi giriş yaptı, kendisini tebrik ediyorum başarılı @FurkanEmirce;
  • 26-05-2019, 16:48:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Onlar dızcı faruğu hissedemediklerinden komik gelmiyodur. Dızcı faruktan yürü
  • 26-05-2019, 16:48:42
    #4
    Bana da hiç komik gelmiyor
  • 26-05-2019, 16:49:42
    #5
    @FurkanEmirce; Dızcılari etiketleyelim
  • 26-05-2019, 16:50:42
    #6
    Başarılı buluyorum kendisini.
  • 26-05-2019, 16:51:15
    #7
    Bence gayet başarılı. Yazım yanlışların dolayı affola malum orucu uykuya tutturuyoruz.
  • 26-05-2019, 16:52:33
    #8
    Küfürsüz Güldürebilen Nadir İnsanlardan
  • 26-05-2019, 16:54:20
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Tamam sakin ol aslanım