Son zamanlarda bunlardan çok görmeye başladım.Lafım onlara değil aslında onlar üzerinden konuyu irdelemek.

Seo yarışmaları:

durun biraz da ben açayım

Vatan millet sakarya reklamstore

türkün türkden başka dostu yok adtech

su olsam sensiz akmamki yldztlb benimsitem.com


Sitenize koymanız gereken link şu: benimsitem.com (kardeşin backlinke ihtiyacı var,güncellenmeye de başladı acilen bi seo yarişması.)

Oyun89.com ile seo yarışması açiyorum?
niye?
Abi siteyi yeni açtım backlink yok


Bide şunları pek sevmiyorum:

50 usd ödüllü logo yarışması.

Piyasayı düşürdügünü kimse görmüyor adamın.Adam ödüllü diyor bide.Adama amele gibi logo yapıyorsun ödülü ne 50 usd.Eee işçilik?emek?diğer logolar.?

Kızar gibimi yazdım bilmiyorum ama seviyorum bu forumu ve adetlerini : )