• 10-04-2019, 09:48:28
    #1
    Forum kurulu olmasa bile sadece üç harfli domain olduğu için bu fiyattan fazlaya satılması gerekmez mi? GoDaddy ne yapıyor
  • 10-04-2019, 09:51:14
    #2
    Üyeler ise pahabiçilemez
  • 10-04-2019, 09:51:31
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    benim gozumde godaddy de 1tl anca eder ozaman
  • 10-04-2019, 10:03:41
    #4
    O değilde wm aracında r10'un değerine bakayım dedim 10 dk oldu hala hesaplayamadı

  • 10-04-2019, 10:05:21
    #5
    Kaynak Natro
  • 10-04-2019, 10:08:21
    #6
    igtr.net
    pahalı 😂😂😂 net domain 60 tl bunlar *********** 😂
  • 10-04-2019, 10:12:04
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Hemen alabilirim
  • 10-04-2019, 10:17:13
    #8
    Üyeliği durduruldu
    889$ Teklifim 1 KURRRUŞ arttırırsam namerdim, bana kalırsa pm hocam 😂
  • 10-04-2019, 10:41:10
    #9
    Botlar domain uzunluğu, komple harflerden veya komple sayılardan oluşması ve internette aranma hacimlerini kontrol edip, değer biçiyorlar. Bu nedenle değer biçme botlarının belirldiği fiyat ile piyasa fiyatı çok farklı olabiliyor.

    r10-com domainin bir değeri vardır. Ama r10-net’in -domain olarak- hatırı sayılır bir değeri yoktur. Domain olarak değil de, site+içerik+popülerlilik olarak değerlendirilince hayal ettiğimiz değerini edecektir.

    Godaddy, o değeri aramalarda popüler olduğundan vermiştir muhtemelen. Harf-sayı karışık olduğundan ve net uzantılı olduğundan domain olarak değeri daha da altındadır.

    Hepinize iyi çalışmalar.