• 15-07-2008, 21:10:52
    #10
    7 tane var dolgularımdan memnunum
  • 16-07-2008, 10:42:34
    #11
    1 Tane 6 yıl önce yaptırmıştım. ama sanki beynimi matkapla deliyoniyor gibi olmuştum
  • 16-07-2008, 10:54:36
    #12
    1 tane var alışmam zor olmuştu. Korkma o kadar acı olmuyor, sadece dişi oyarlarken az bişi acıyor.
  • 16-07-2008, 11:06:50
    #13
    3 tane
  • 16-07-2008, 11:52:50
    #14
    3 tane var ama birinde diş hassasiyeti var :S
    şimdilik memnunum
  • 16-07-2008, 12:17:37
    #15
    Konuyu açan kişi Guest olmuş yuh ya 1 günde guest olunur mu hemen
  • 16-07-2008, 15:33:10
    #16
    Dişlerimden iki tanesini yaptırmayı düşünüyorum ama cesaret yok (:
  • 16-07-2008, 15:37:08
    #17
    3 tane dolgum, 1 tane yapma dişim var.

    Dişlerinize iyi bakın, dolgular bazen acı veriyor...
  • 16-07-2008, 15:39:17
    #18
    Üyeliği durduruldu
    hiç yok Allah'a şükür