Çekiliş nasıl çekiliş :D - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Çekiliş nasıl çekiliş :D
16
●
346
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Çekiliş nasıl çekiliş :D
1
2
03-01-2019, 21:06:25
#10
by_karahan
Üyeliği durduruldu
03-01-2019, 21:13:39
#11
webisyo
Ben kazandım kudurun
03-01-2019, 21:24:22
#12
dogantuysuz
Katıldıklarımın bir çoğunda çekiliş listesinde bile yer almıyorum
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
03-01-2019, 21:30:42
#13
mGunes
Platin kazandım bende şok oldum
03-01-2019, 21:45:54
#14
Ment
Bende de aynı duru var vallahi. hiç bir şey kazanamadkm
03-01-2019, 21:47:34
#15
muhammed649
Maalesef kazanamayanlar kervanında bende varım
03-01-2019, 21:59:33
#16
crooper
yılbaşı cekilişlerinin nerdeyse hepsine katıldım. hatta, işime yaramayacak hediyesi olanlarada(nasıl olsa yedek var diye). 3 ocak oldu bir tane etiketlenme bildirimi gelmedi..
03-01-2019, 23:19:39
#17
kertenkele01
Maalesef kazanamayanlar arasında bende varım.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler