• 08-07-2008, 22:40:16
    #1
    Sabah Nihat'ın programında dinledim Nejat Alp'in şarkısını..
    adamın sesi doğuştan ekolu... Şarkıda güzel sayılır..

    Şarkının adı : Yorganda kene var
    Sözlerini aşağıya koyuyoyorum, şarkıyı dinlemek isteyenler pm atabilirler.

    unumu eledim elegimi asmadim
    saclarimi bakmayin otuzuma basmadim
    gözümü bir acdim, bugun melege gectim
    sevdiklerim ugruna genc ömrümü vermisim

    roman olur yazsam yazsam
    eller neder buyasimdan sonra azsam

    yorganda kene var, kopar kopar yine var
    levanlarim cebimde, söyleyin sizde ne var

    yolumu yürüdüm, karincayi ezmedim
    mincarilik ugruna, dostlarimi üzmedim
    iyi günlerimde yanimda olan dostlar
    basim dara düsünce, neden yanimda yoklar..
  • 08-07-2008, 23:06:41
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Alıntı
    iyi günlerimde yanimda olan dostlar
    basim dara düsünce, neden yanimda yoklar..
    en güzel yeri
  • 08-07-2008, 23:11:22
    #3
    kene demeyin huylanıyorum dün bursada bir kişi daha oldu kene yuzunden