adamın sesi doğuştan ekolu... Şarkıda güzel sayılır..
Şarkının adı : Yorganda kene var

Sözlerini aşağıya koyuyoyorum, şarkıyı dinlemek isteyenler pm atabilirler.
unumu eledim elegimi asmadim
saclarimi bakmayin otuzuma basmadim
gözümü bir acdim, bugun melege gectim
sevdiklerim ugruna genc ömrümü vermisim
roman olur yazsam yazsam
eller neder buyasimdan sonra azsam
yorganda kene var, kopar kopar yine var
levanlarim cebimde, söyleyin sizde ne var
yolumu yürüdüm, karincayi ezmedim
mincarilik ugruna, dostlarimi üzmedim
iyi günlerimde yanimda olan dostlar
basim dara düsünce, neden yanimda yoklar..
dün bursada bir kişi daha oldu kene yuzunden