• 18-12-2018, 12:41:26
    #1
    Dijital Pazarlama Ajansı
    arkadaşlar biraz önce paneli sol tarafdan sağ tarafa aldım ama gözüm o kadar eski haline alışmış ki sürekli bir baş dönmesi yaşatıyor insana.
  • 18-12-2018, 12:43:26
    #2
    Reveloper
    Right to Left yani RTL araplar hep böyle görüyor
  • 18-12-2018, 12:45:00
    #3
    Bi an ters çevirdin sandım
  • 18-12-2018, 12:47:43
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    monitörün içinden dışarıya bakıyormuşum gibi hissetim
  • 18-12-2018, 12:48:15
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çarpıntı yaptı yav konudan çıkamadım
  • 18-12-2018, 12:53:42
    #6
    Üyeliği durduruldu
    takıntım var kalp kirizi geçiricem sol tarafa yaslanmış halini atın lütfen
  • 18-12-2018, 12:59:07
    #7
    Üyeliği durduruldu
    bu wordpressi kullanana helal olsun bu ne ya başım döndü
  • 18-12-2018, 13:26:55
    #8
    Şu sağ menüyü artık üste alsalarda şu tasarımdan bir kurtulsak zaten. Yıllardır bir paneli değiştiremediler aynı kaldı.