• 07-07-2008, 19:40:26
    #10
    Süperdi eline sağlık. çok güldüm
  • 07-07-2008, 20:51:38
    #11
    strhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sakın yalnış anlamasın bölümleri tekrar tekrar izledim de gençlerin yaptıgı rahat tavırlar ve cümleler sanki bir şeyleri altan alttan bilinç altına yerleştirme çabası hissettim normalde her şeyden nem kapıp vatan millet sakarya konuşan birisi degilim ama ters geldi nedense korkarsan hacı hocadan kork diye gerzek bi lafıda nasıl bilinç altına yerleştirme çabası gördüm sanki! gerçekten komik ama içimde nedense tuhaf bir duygu oluştu
    bilgisayar başında çok kalmışsın kalk bi elini yüzünü yıka!
  • 07-07-2008, 22:25:19
    #12
    Üyeliği durduruldu
    tüm bölümler itina ile izlenmiştir kaçırmam
  • 08-07-2008, 01:41:07
    #13
    CYBEЯAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    size temzlkçi gelio mu?

    bzde temizlk imandan gelio phuahua

    yarıldım he güzelmş

    Burda bende koptum
  • 08-07-2008, 18:34:51
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    son bikaç gündür hiç bukadar gülmemiştim
  • 10-07-2008, 15:41:38
    #15
    Üyeliği durduruldu
    O rus bu çocuğu mutlu eder
  • 10-07-2008, 15:43:32
    #16
    Dünki Bölümde Tam Komediydi

    Helede Uzun Eşşek Bölümü Süperdi Ebenin Alanı
  • 10-07-2008, 18:36:29
    #17
    haydi türkiye sıkalım kafamıza böyle bi sikeç vardı en fazlao hoşuma gidiyor