Herkese merhabalar. Bugün yine bilgisayarım her zaman ki gibi gayet iyi çalışıyor.
Tam bir canavar. Donma, kasma yok. Maşallahı var. Söylemek istediklerim bu kadar.
Bilgisayarımda Donma Olmuyor!
8
●204
- 28-11-2018, 19:19:41Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Eyvallah beyfendi genelleme yapmak çok kötü bişeydirdertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
