• 28-11-2018, 19:00:14
    #1
    Herkese merhabalar. Bugün yine bilgisayarım her zaman ki gibi gayet iyi çalışıyor.

    Tam bir canavar. Donma, kasma yok. Maşallahı var. Söylemek istediklerim bu kadar.
  • 28-11-2018, 19:02:43
    #2
    Nasrettin hocanın dediği gibi bundan banane 😀
  • 28-11-2018, 19:04:47
    #3
    dh konu dışına çevirmeyin şu forumu
  • 28-11-2018, 19:09:05
    #4
    Bunun kime ne faydası var.
  • 28-11-2018, 19:13:48
    #5
    en fazla yaş 22 23 dür demiştim konuya girmeden ama biraz geç gelişim gösterenlerdensiniz sanırım

    22 23 yaşındaki arkadaşlardan özür diliyorum.
  • 28-11-2018, 19:18:38
    #6
    :d :d
  • 28-11-2018, 19:19:41
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en fazla yaş 22 23 dür demiştim konuya girmeden ama biraz geç gelişim gösterenlerdensiniz sanırım

    22 23 yaşındaki arkadaşlardan özür diliyorum.
    Eyvallah beyfendi genelleme yapmak çok kötü bişeydir
  • 28-11-2018, 19:21:44
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Benim bilgisayar Şahlanıyor resmen
  • 28-11-2018, 19:24:28
    #9
    miktir edin bilgisayarı hayatın kıymetini bilin. yaşınızın gereklerini yerine getirin hayatı dolu dolu yaşayın yarın acuç avuç fındık yeseniz bile eritemiyorsunuz