Black Friday bu şarkıylamı başladı acaba - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Black Friday bu şarkıylamı başladı acaba
3
●
183
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Black Friday bu şarkıylamı başladı acaba
21-11-2018, 00:15:25
#1
tunatun
https://www.youtube.com/watch?v=kfVsfOSbJY0
3 milyon disslike
21-11-2018, 00:24:03
#2
Xenetotyp3
3 milyon disslike nedir
Edit: şarkı gerçekten rezalet 3 milyon disslike'yi haketmiş
21-11-2018, 00:26:43
#3
Kei
Ajdar bile bu kadar disslike almadı bravo
21-11-2018, 00:27:56
#4
Onur89TR
Kei adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ajdar bile bu kadar disslike almadı bravo
Ajdar'a laf yok.
Hiperstarımız.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler