Türk işi citroen c4 reklamı :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Türk işi citroen c4 reklamı :)
15
●
543
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Türk işi citroen c4 reklamı :)
1
2
19-09-2006, 19:46:04
#1
maniakcoder
işte teknoloji aşka geldi
[yt]G5TGsdfyIGo[/yt]
19-09-2006, 19:48:29
#2
Pantone Cool Gray 9
Misafir
Hoş, Teşekürler
19-09-2006, 20:21:05
#3
Baysal
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
20. saniyede koptum
19-09-2006, 20:32:30
#4
maniakcoder
Baysal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
20. saniyede koptum
evet orası cuk oturuyor
19-09-2006, 21:39:08
#5
ploop
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
şüper ya
20-09-2006, 04:31:23
#6
Lose
harika ...
20-09-2006, 04:33:12
#7
selim61
Üyeliği durduruldu
puhahahhaha deli olmuş
20-09-2006, 05:27:57
#8
Kalyoncu
zauhauhauhaaa
böyle yayınlansaydı tv de aylarca konuşulurdu bu reklam, zaten reklam verenlerinde tek hedefi konuşulmak , akılda kalması markanın. Doğru orantı ilede satışlarıda artardı
20-09-2006, 12:22:36
#9
Cem1
acaba kim yapmış elini öpmek lazım (gıllıysa öpmem) süper
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler