• 19-09-2006, 19:46:04
    #1
    işte teknoloji aşka geldi
    [yt]G5TGsdfyIGo[/yt]
  • 19-09-2006, 19:48:29
    #2
    Hoş, Teşekürler
  • 19-09-2006, 20:21:05
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    20. saniyede koptum
  • 19-09-2006, 20:32:30
    #4
    Baysal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20. saniyede koptum

    evet orası cuk oturuyor
  • 19-09-2006, 21:39:08
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    şüper ya
  • 20-09-2006, 04:31:23
    #6
    harika ...
  • 20-09-2006, 04:33:12
    #7
    Üyeliği durduruldu
    puhahahhaha deli olmuş
  • 20-09-2006, 05:27:57
    #8
    zauhauhauhaaa

    böyle yayınlansaydı tv de aylarca konuşulurdu bu reklam, zaten reklam verenlerinde tek hedefi konuşulmak , akılda kalması markanın. Doğru orantı ilede satışlarıda artardı
  • 20-09-2006, 12:22:36
    #9
    acaba kim yapmış elini öpmek lazım (gıllıysa öpmem) süper