Günümüzde 2.El araç satışları :)
16
●454
- 20-11-2018, 17:24:12Zaten geyik amaçlı ve genel olarak ele alınmış bir konudur. İnce detaylarına girerek bir benzetme yapmak zaten mümkün değildir. Anlatılmak istenen gereğinden fazla piyasanın yüksek olmasıdır. Bunu sadece alıcı-satıcı veya ticaret yapan için söylemekte mantıksız olur.beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-11-2018, 21:26:55ahh o değilde garajda araç fazlası var ama 2005 bmw 7.40d long alasım çok var
- 20-11-2018, 21:42:49"Kalbinizi kırarım"cılar klişesi müthiş nokta atışı olmuş

Bir ben denk gelemedim şu kalp kırıcı vatandaşlara galiba. Görmek isterdim o kalp kıran, üzen diyaloglarını